2017-05-16

Herreminje. Energin är slut, motivationen noll och inga ord i huvudet som önskar bli nerplitade. Annars brukar jag behöva skriva av mig när jag mår dåligt, men nu känner jag mig enbart tom.

Livet testar oss verkligen och det känns motigt satan just nu. Beslut vi inte kan göra så mycket åt är tagna och vi kan förmodligen bara försöka hänga med så gott vi kan.

Om Vf och mina år tillsammans, hittills varit en berg och dalbana med massa hinder som vi klarat av, är det ingenting mot vad vi har framför oss. Kan inte riktigt förstå eller se lösningen på hur vi ska klara av att bestiga detta jätteberg som är satt framför oss, men nog jäklar ska vi klara av det här också. Right?

 

large (2)

 

2 comments

Kommentera

