Lilla Ego

Jag gör: arbetar. Eller ja, bloggar ju just nu men sitter på kontoret.

Jag kan: tydligen inte få igång min arbetsmoral…

Jag handlar: mycket inredning. Gör alltid det på hösten.

Jag borde: ta tag i tråkiga fakturor.

Jag måste: börja träna igen. Maj gadd vad tröskeln är hög!

Jag vet: att mina Blommor är de finaste som finns!

Jag tycker: att Donald Trump är patetisk.

Jag tänker: på min älskade Varma Famn… nästan hela tiden faktiskt.

Jag förbrukar: clementiner. I drivor.

Jag lyssnar: på musik hela dagarna. Det får mig att må bra.

Jag längtar: till helgen, till nästa helg, till julledigheten…

Jag fasar: att inte komma i mina favoritjeans igen.

Jag använder: en massa dumma bortförklaringar till att inte börja träna. *knäpp*

Jag njuter: när mina Blommor skrattar ❤

Jag äter: alldeles för lite, för sällan och troligen helt fel.

Jag dricker: vatten, öl, vin i alla färger och skumpa.

Jag struntar: i att kolla mitt kontoutdrag. Jag bara kör på.

Jag tittar: gärna på serier med min man.

Jag läser: ofta böcker. Avslutade nyss ‘Arvet efter dig’. Så bra! Hoppas dock på en fortsättning..

Jag vill: flytta ihop med Vf. Snart 7 år har vi pendlat …

Tjilleviff – snart helg & det är kiff!

Kommentera

