Punkter.

  • 32 dagar och 18 timmar till två veckor i Spanien. Längtar!
  • Lilla Blomman har haft halsfluss så nu går jag bara och väntar på att min hals ska ta över.
  • Åker till Vf imorgon. Har ej kramats på en månad så hela kroppen skriker efter att få tanka kärlek.
  • Förstår inte hur Ukraina kunde vinna Eurovision.
  • Har det verkligen apsugit på jobbet. Apsugit.
  • Borde verkligen ta tag i det där med träningen. Det har jag tänkt ta tag i sen december, men inget händer. Förstår ingenting.
  • Har fått en faktura på 70′ för sanering av min sotskadade lägenhet. Anser förstås att mitt försäkringsbolag borde betala den. Magont deluxe. Håll tummarna att de gör det.
  • Jag vill köpa vovve. Har till och med redan bestämt namn på krabaten.
  • Tycker inte om att frysa. Det är snart juni. Ge mig sol och värme.
  • Har tatuerat mig. En måne på låret. Älskar den!
  • Är galet chokladsugen.
  • Nä, nu måste jag jobba tydligen. Hörs!

 

Hej då’rå.

Kommentera

