Meningslöst värre.

Ensam i en evakueringslägenhet suger purjo. Let me tell ya’. Tjocktvn visar bara tradiga program och Ramlösan framför mig har inga bubblor kvar och smakar unk. Jag tycker på riktigt synd om mig själv och går och lägger mig tidigt på grund av rastlöshet. Håller nog på att dö av tristess.

På arbetet är det lugnt. För lugnt. Jag smyger runt på bloggar, gamla härliga och nya som jag klickar in på via de gamla. Är dock kass på att kommentera. Borde skärpa mig.

Fattigaste veckan också. Hur deppig blir man inte?

Jahopp. Nämen säg god dag då.

Goddag.

2 comments

Kommentera

