Dax för en liten update va?

Jag lever. Och mår fint. Något trött & tjock kanske men annars bara bra. Hur mår ni då? Finns ni kvar där ute? Jag lovar jag ska bege mig ut på en runda och säga hej till er.

Jag är fortfarande helt galet förälskad i min man och vi har det bästast tillsammans. Pendlar fortfarande (6år snart) och lär så göra ett bra tag till, men just nu känns det ok. Kommer såklart mörka dagar också då jag hatar livet och tycker det är fruktansvärt orättvist att vi inte kan bo tillsammans, men just nu rider jag på ‘det känns ok-vågen’.

Mina Blommor växer och blir bara vackrare, klokare och mer fantastiska för varje dag som går. Älskar dom gränslöst mycket.

Och jobbet rullar på.

 

Jahapp. Har ni några frågor så shoot! Fråga på 🙂

 

Annars, vi hörs i framtiden.

 

Till dig, min Varma Famn

4 comments

Kommentera

