Alltid lika trevligt ..

… att fynda på rean.

Igår hittade jag av en slump en underbar kappa, som jag trånat efter förut, men inte ansett priset på en tusenlapp var något jag hade råd att unna mig. Nu var den nedsatt massor och eftersom jag shoppade i en butik där jag även har personalrabatt, hamnade slutnotan på 150 spänn! Amen asså! Vadå kap?!

Struttade glatt hem och hängde upp kappan på den finaste galgen i hallen.

Senare på Instagram såg jag att Cc också hade fyndat. De hade tydligen 70% rea på ansiktskrämer från Akademikliniken, på Nk. Har velat testa deras produkter, men även där, inte haft den storlek på plånboken som krävts. Har egentligen köpstopp denna månad … men vem kan motstå en sådan rea? Va? Right.

2 ansiktskrämer för 210 kronor, som annars skulle gå på 960. Schmackaboom!
Kan lova att jag hopplastegade tillbaka till kontoret efter min lunchrast idag.

Nu jäklar är det Köpstopp som gäller, med stort K och massor av utropstecken!!!!
Men vad gör det då jag nu både har en fantastisk kappa OCH två fantastiska krämer att njuta av.

Tjolahoppsansa vad rea-shopping gör mig gla’!

8 comments

  1. Alltså vad är det där för fusk, personalrabatt liksom?? *muttrar*

    Själv fick man betala fullt reapris för ny jacka till yngste sonen, dvs köpte den första rabatterade vinterjacka i hans storlek jag hittade… (Först i fjärde sportaffären liksom, vadå märkligt nog utplockat, 299 istället för 999…good shit o hoppas den håller heeeeela den kvarvarande skånska vintern..!!) =D

Kommentera

