En sånhär rolig lista

Vilken svordom använder du mest?

– Fan säger jag ofta som fan. Och fitta säger jag fan också ofta.

Äger du en iPod?

– Nix pix. Aldrig hajjat grejen…

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

– 06.20. Just för att kunna snooza 2-3 gånger. Älskar att snooza.

Hur många resväskor äger du?

– 4. Har fått samtliga av min mamma.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

– Min bästa vän, min vf .. och våra tre huliganer.

När var senast någon stötte på dig?

– Stötte på mig? Menar ni då som att man typ krockar på stan? Eller stötte som i raggade? Eftersom jag inte vet så svarar jag inte.

Vad åt du till middag senast?

– Stekt falukorv och fullkornsmakaroner. Haha. Låter ju jäkligt torrt och tradigt men det är inte så pjåkigt faktiskt.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

– Både bakom och framför.

Vilket riktnummer befinner du dig i?

– 08.

Är du blyg inför det motsatta könet?

– Nääää dom kan ju vara riktigt roliga. Vissa är tillochmed smarta.

Vilken film kan du alla replikerna till?

– Sällskapsresan.

Pratar du några andra språk?

– Rövarspråket .. Dodetot äror rorololigogtot!

Diskar du din egen disk?

– Nej, diskmaskinen!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

– Nä. Absolut inte. Men det är ju gött om han gör det såklart.

Vad har du med dig in på bion?

– Popcorn, läsk, och helst sällskap.

Har du en blogg?

– Ehh. Nä?

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

– Humor, jag älskar att skratta. Visst ska han kunna vara seriös med, måste ju kunna gå att prata med människan. Och ärlig, och gärna vackra händer. Och ögon. Vackra ögon är viktigt.

När sov du senast på golvet?

– När jag sov på golvet helt enkelt.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

– Typ 8, men blir nästan aldrig det. Max 6 och då med fuskhjälp av insomningstablett.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

– Nja.. jag noterar det men är oftast tyst. Om det inte är döttrarnas läxa såklart.

Vad var det senaste du åt?

– Har jag inte redan svarat på det?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

– Kanske efter jag blivit sövd och att någon puttade ut mig, så ja!

Tycker du om att krama folk?

– Jaaa, jag är jättegosig oftast.

Äger du en digitalkamera?

– Vänta nu.. Om det inte är en systemkamera, är de då en digitalkamera? Isåfall ja.

Vad är du allergisk mot?

– Gift. Har aldrig tålt det.

Har du några tvångstankar?

– Yes. Många. Men de håller jag för mig själv.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

– Vet inte .. Får fråga mamma när vi snackar nästa gång. Hoppas dock det var nåt coolt.

 

 

 

 

 

( listan är stulen och kanske vissa av svaren, men enbart för att de stämde in på mig också. ok. )

Kommentera

