Damm damm dammdamm!

Hade ett litet kvällschatsnack med fina Cc inatt. Hon låg och var spänd och pirrig på sin sida stan och jag på min. Av olika anledningar såklart.

Jag gav mina små tips och råd och sen kom vi in på det här med semester (eller semme som vi säger) och hon frågade vad våra planer var.

Svarade som det var att planen just nu är att säga Ja på fredag kl 15, sen grillparty sen mys hela semestern och självklart som alltid hålla tummarna för flytt inom snar framtid…

 

Jamen alltså ni läste rätt! Satan vad det bubblar kärlek i ådrorna nu! Planerat ett tag och fixat allt för vår stora dag. Bara släkten vet, så alla vännerna som är bjudna på grillpartyt på kvällen lär få en överraskning. Haha! Love it!

Det blir inget traditionellt utan helt i vår stil, utomhus, så jag håller tummar och tår för vackert väder.

Självklart kommer bilder sen.

 

Tjipp och krud – jag är universums lyckligaste brud!

 

ballongnalle

 

 

 

18 comments

  1. Så fantastiskt UNDERBART, oj vad jag dansade inombords när du berättade! Och jag dansar ännu! Härliga nyheter, speciellt nu när muppen Y ska leka katt-och-råtta-lek med Y. Karlahelvete.

    Heja heja heja, kärlek, pussar, lycka och magi! Det kommer ni att skapa på fredag!!!

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

          1. Är det du eller han som kommer få flytta? Jag är så glad att Jazz inga barn har som håller honom borta… Att han sen har jobbet som inte kräver att han MÅSTE bo där borta, även om det hade underlättat för honom… Men jag kan definitivt inte bo där med mitt jobb här nere.

Kommentera

