Ljuvlig Lördag

Sovmorgon. Skönt efter en härlig skumpakväll fylld av skratt med Saris och Tysken. Sconesfrukost. Packade strandväskan. Fick låna Tyskens bil. Ford såklart. Jag och Blommorna körde till stranden närmst oss. De badade och jag låg på mage och njöt av utsikten. Vf uppdaterar mig hur det går för honom och hans balkongprojekt. Han har byggt loungemöbler, lagt ny matta och naturligtvis kommer det finnas häftig led-belysning under sofforna. Inget konstigt alls.

Efter bollkast, glassmumsande och plaskande så körde vi till Mc Donalds och åt dagens middag. Sen hem.

Blommorna hänger nu på sina rum och jag sitter på min uteplats, i paviljongen och sippar på en kall.

3 arbetsdagar kvar sen fyra och en halv veckas semester. Gött mos!

Och på fredag smäller det! Men det kommer jag skriva om mer om sen i ett annat inlägg. #cliffhanger

image

11 comments

Kommentera

