Underbart är bara förnamnet…

Vädret hade ju kunnat vara en aning bättre, men attans vad mysigt vi hade. Våra huliganer skrattade så de kikna när vi spekade kubb och resten av Midsommarafton gick i samma tecken; en himlans massa skratt. Naturligtvis innehöll den även god mat, bubblande dryck och musik från dåtid.

Att få vara nära Vf efter en månad var självklart det bästa. Hans värme och närhet har fått min kropp och själ att bli harmoniska med stort H. Jag smälter i hans famn och hans ögon och leende får mina knän att vika sig av förälskelse.

Ingen tvekan om att han är mitt livs kärlek. Underbara bästaste Varma Famnen…. du är min universala pusselbit.

 

 

mmmm

 

 

4 comments

  1. Ohhh, har du noterat att han är tatuerad??? Klar varningssignal, måste va brottsling, minst rånare liksom….!! (Som bevis lägger jag fram att han fullkomligt skamlöst tagit ditt hjärta [o kropp] i besittning…*s*)

Kommentera

