Jodå. Ajm alajv. #update

En månad cirka sen förra inlägget. Sicken dunderbloggerska jag är va? Tänkte jag skulle uppdatera er lite. I punktform. Så blr det enkelt för er att läsa. Superhygglo lillajag!

 

* Förkylningen from hell försvann faktiskt ganska fort, vilket var skönt förstås.

* Valborg var kall och tradig. Jag och Blommorna var och kikade på nån brasa och sen åkte vi hem apkalla och värmde oss under en massa filtar i soffan och kikade på ”De 5 legenderna”. En av de bästa tecknade filmerna tycker jag. Frost är bäst, sen fullkomligt älskar jag Madagaskar-filmerna.

* Varma Famnen fyllde år och jag åkte ner över helgen. Vi hade verkligen fantastiska dagar. Pöste omkring i våra pyjamasbrallor och klämde på varandra så fort tillfälle gavs, åt god mat, tog nån kall och bara hade det sådär mysigt som alltid.

* Denna hära lilla spättan har kommit igång med träningen och kosten igen, jojo minsann och det känns toppen. Har en stor dag framför mig i sommar och till dess ska jag nå min målvikt men framförallt må bättre än idag. Klänning är beställd och den SKA sitta som en smäck i juli.

* Har funderat lite på om inte jag och Cc arbetar ganska nära varandra .. Om vi snackar Mood Gallerian-området typisch så jo. Ja. Då är det så. Lunch i Kungsan innan semestern kanske? 🙂

Jahapp. Det vara det det. Hej svejs.

 

En liten bild också för bövelen. Så.

 

... ville bara ...

10 comments

  1. Superhygglo av dig o delge oss av ditt liv…Nästan som en uppdaterad blogg jue!! =D

    (Kasta sten i glashus, det är nåt jag håller mig lååååångt borta från….)

    1. Hahaha, jamen eller huuur? Jag är verkligen superhygglo.

      Idag tuffar jag till älskade Vf och landskapet söderut och jag hoppas verkligen på strålande sommarväder. Ok? Fixa det tack.

      1. Alleredan fixat…26°C och sån där strålande ☼ uppmonterad ENBART för din skull….Vet inte exakt hur länge den lyser o värmer, men kommer du hitåt nu i krokarna så lär du INTE bli missnöjd !! =D

        Kommer du sen o avslöjar att du ändå ägnat hela helgen under ett täcke så blir jag besviken !!! *sådesså* 😉

        1. Tackarrr. Powerwalkade på lunchen idag och jädrar sicket gött väder!
          Dock tror jag att det kommer att åska och regna senare i helgen.

          Haha! Vadå? Fattar nada. *visslar*

Kommentera

