Trött måndag men skönt med kort arbetsvecka.

Helgen är över och förhatliga måndag är här. Sömnen inatt var skrattretande. Låg bara och snurrade runt och blev mer och mer stressad när jag såg tiden på väckarklockan ticka på.

Varför blir det så? Att jag inte kan somna… Är det saknaden efter hans varma och underbara kropp jämte min? Det måste det vara. Plus alla jäkla tankar som jämt börjar att snurra så fort jag lagt huvudet på kudden.

Helgen var iallfall fantastisk. Mötte upp en hel hög med arbetskamrater till Vf på ett ställe i staden. Där blev vi bjudna på mat och dryck och efter det fortsatte vi själva till ett ställe med livemusik. Alltid kul. Kom hem på natten någon gång och vi gick och la oss på en gång.

Lördagsmorgonen började med skallebank för oss båda. Promenerade till närmsta Apotek för att köpa piller. Efter det blev det pizza och öl framför tvn och fotbollsmatch. Både gillar att ibland bara slappa i pyjamasbrallor i soffan (även om vi nästan jämt sitter på golvet. dont know why) Efter fotbollen blev det film och glass.

Igår låg vi kvar i sängen till klockan 14! Maj gadd alltså! (så inte konstigt kanske att jag inte kunde somna sen på kvällen va?) Men ljuvligt är det att bara ligga nära.. känna andetagen från den man älskar mestast.

Nu hoppas vi att denna korta arbetsvecka går fort satan så jag får kramas med alla mina kärlekar som i påsk kommer vara tillsammans hemma hos mig. Wiii to the hooo!

 

 

3 comments

Kommentera

