Lite av varje

Mellon suger. Likaså min självkänsla. Önskar jag hade lite mer kärlek och tillit till mig själv.
Önskar även att jag blev mättad på bekräftelse.

Men tror jag är en svår jävel som inte nöjer mig det lilla.. nej. Det krävs nog ganska mycket för mig att förstå att jag är älskad.

Vf .. jag är ledsen. Jag vet att jag inte är den bästa. Just nu. Eller kanske aldrig.

Men jag behöver en jävla massa kärlek just nu. Mer än någonsin.

LillaJag tvivlar inte på kärleken. Men jag tvivlar på framtiden.

Och jag hatar det.

2 comments

  1. En svår jävel som inte nöjer sig med det lilla…Så hemskt annorlunda jämfört med andra töser är du nog inte!! *omättligt krävande varelser som ni är* 😉

    Seså, gaska upp sig, upp med hakan, ut med brösten nu och mottag min famn med en jävla massa kärlek (å en annan varm famns vägnar då givetvis !) och nog inser du att du ÄR älskad !! =)

    1. Vi flickor är verkligen komplicerade. Men. Otroligt härliga åsså! 🙂

      Tack.. på torsdag ska jag inkassera kärlek deluxe. Tänker inte släppa taget om Vf ens för en sekund. Nix nope never.

Kommentera

