Längtig.com

Knarkar Tracy Chapman på högsta volym och sippar på en kall. Bara lutar huvudet i handen vid köksbordet efter att ha storstädat hela hemmet.
Det doftar gott och diskmaskinen brummar lite i takt till de underbara sånger som lägger sig mjukt som bomull runt mitt hjärta.

Vf är i London på fotbollsresa med grabbarna. Tottenham-Manchester C ska tydligen slåss om bollen därborta. Längtan efter min älsko blir liksom på nåt sätt värre än värst när han inte ens befinner sig i samma land som jag.. Jag är så jäkla Varma Famnen-sjuk så det är glöttigt. Abstinens deluxe.

Men imorgon runt 21 glider denna lillahon in i världens härligaste famn och insuper hans doft och värme.

DET slår allt med hästlängder! Ingen kan ge mig gåshud av välbehag, över hela kroppen, såsom han kan.
Inte ens Tracy Chapman.

10 comments

  1. Härliga tider :). MNK är inbiten Spurs fan har nog all utrustning som finns därifrån. Blev lovad en lapdance i Tottenhamtröja och sexiga kalsonger…vi har nog olika uppfattning om porriga kläder ;).

Kommentera

