Sicken guldfredag.

”- Hej då älskling, jag sticker till jobbet nu”  Jag ler, pussas tillbaka och säger ”hej då mitt hjärta. Skynda dig hem. Jag längtar redan efter dig.”

Låg kvar ett tag i den varm sängen, satte igång Mix Megapol på mobilen och bara njöt av en minisovmorgon. Väl uppe satte jag igång jobbdatorn, kokade kaffe och tog på mina skitfula brillor jag måste ha för att inte bokstäverna på skärmen ska dansa macarena.

Inga mail kom så när klockan slog 12 hade jag storstädat hela hemmet och maskin nummer 3 var hängd. Älskar när det är rent och doftar sköljmedel.

Nu sitter jag nyduschad och väntar på att Vf ska ringa. Då ska jag hopplastega ut till gatan där han väntar och vi ska köra hans lilla rådjursöga till hennes mamma. Sen blir det hem och köra superduperfredagsmys deluxe med god mat, gott vin och miljontals himmelska kyssar…

Tjipp och älg – LillaJag önskar er alla en trevlig helg!

 

 

knussss

Kommentera

