Tantvarning.

Insåg igår när jag gick runt och pratade med mina växter (7 orkidéer) att det minsann kommit massa nya knoppar på alla. Amen maj gadd, jag jublade! Är ingen tjej med gröna fingrar så för mig är detta stort!

Haha, ja så där stod jag ensam vid ett fönster och log. Naturligtvis det första jag gör är att bryta av en stängsel. MORR! Sicket klantarsle! Bannade mig själv ganska länge men lugnade ner mig själv med att hey, de överlever nog det, om de gjort det hittills.

Så. Både blommor och kärlek blomstrar – vad mer kan en liten tant begära?

Tjipp och tjäpp – fy fan vad jag är knäpp!

Kommentera

