Menhoppsanhejsan

Juli. Månaden när han var hos mig senast.. och nu är han här. Igen.

Tåget var försenat en halvtimme. Och jag höll på att gå i bitar i väntan på hans pussar.

Men vad gör det? Han är här nu och jag blir ompysslad och uppassad som alltid. God mat, gott i glasen, finaste komplimangerna och tonvis med pussar.

Det är verkligen fantastiskt underbart att vara nära, skratta och göra lite crazy saker som vi alltid gör när vi är tillsammans.

Han är min universala pusselbit och jag älskar honom mer än mestast!

Tjipp och tjinst, nu hejar vi på Sverige och vinst!

8 comments

    1. Välkommen hit! 🙂

      Jag och min kärlek, här kallad Varma Famnen ”Vf”, bor 60 mil ifrån varandra och har pendlat i snart 4 år. Han har sin dotter på ”heltid” sen ett tag tillbaka och kan därför inte åka till mig lika ofta, så det är jag som nästan alltid reser till honom… 🙂

      Hoppas det förklarar läget lite 🙂
      Kram!

  1. Känner mig så hoppfull när jag läser dina inlägg om VF och er relation!! Vi har mina barn, hans skiftjobb och hans mycket tidskrävande intresse att ta hänsyn till. 25 mil emellan oss och oftast har vi 4-6 v mellan våra möten…men ändå känns det inte så tufft, helt enkelt för att det känns så himla rätt :). Jag trodde ju aldrig jag skulle få känns detta, värt varje minut av väntan och längtan!

    1. Åh vad glad jag blir! Alltså att du känner hoppfullhet av mina inlägg, jag som tycker jag mest skriver om deppighet… 🙂
      Det kräver mycket av en och visst känns det jäkligt hopplös ibland, men kärlek är värt att kämpa för och vi har på 4 år inte varit ifrån varandra längre än 2 veckor.. oftast är det 11 dagar mellan gångerna och vi försöker ”förlänga” helger och så, så ofta vi kan.
      Semestern brukar vi ha 5-6 veckor tillsammans, likaså julen där vi har långledighet ihop. Men det är ett svårt pussel, då vi båda har barn och märkliga x att ta hänsyn till 😛

      Håller med dig, när man träffat rätt och allt känns innerligt och äkta så är varenda sekund av längtan så värt det! ❤
      Önskar er all lycka & håller tummar och tår att ni en dag, precis som vi, kan bo tillsammans.

      Kram!

Kommentera

