Sådärja.

Äntligen kravlat mig upp ur ”the dark hole”. Den meningen låter ju onekligen lite suspekt men tror ni förstår vad jag menar.

Fy farao för att må så dåligt att man inte ens vill prata med den man älskar mest. Bara vilja vara ensam, gömma sig i nåt hörn och bara gråta. Inte se någon ljusning eller känna nån positivitet alls. Usch! Hoppas jag aldrig behöver må sådär igen..

Men nu flyter glädjen i blodet igen och det är Torsdag! Vilket innebär att det är Fredag imorgon och kramkalas med Varma Famnen väntar.

Shit pommes frites maj gadd vad jag längtar efter att äntligen få tanka hans kärlek igen. Det pirrar i hela kroppen!

Tjipp & tjopp – humöret är åter igen på topp!

8 comments

  1. Som jag förstår det så har det varit en dipp för dig nu fina, men måste säga att det är lika härligt att kika in här de ggr jag gör det – fylls alltid med hopp och tro på kärlek! Du och VF är bara alldeles underbara. Love!

Kommentera

