Back @ work.

Kom hem runt 23.30 igår, och efter mysigt godnattsamtal med hjärtat försökte jag somna. Vilket nästan alltid är omöjligt en ”hemresesöndag”. Hjärnan går på högvarv och det känns väldigt tråkigt att komma hem till ett tomt och tyst hem och krypa ner i sängen ensam, utan de tryggaste armarna runt mig ..  och det enda jag hör är mina djupa suckar. .. 11 dagar till nästa gång vi ses. ..

Men. Måndag, vilket betyder full rulle på jobbet och ikväll kommer mina älskade Blommor! Då blir det tacospaj och soffmys i nya, stora, härliga soffan.

Tjipp och tjött – jag är verkligen måndagstrött!

117monday7

Kommentera

