Måndag.

Trött. Kommer för sent till jobbet. Tur nog har ingen av mina kollegor på min avdelning kommit när jag kommer, så när de väl dök upp trodde de förmodligen jag suttit där sen 08. Great.

Spiller kaffe över hela skrivbordet, längtan efter Vf gör mer än ont och jag har mensvärken from hell och vill bara hem och bädda ner mig. Ligga och tycka synd om mig själv och moffa gottis. Men det kommer inte bli så.

Nix. Med största sannolikhet kommer jag slänga in en tvätt samtidigt som jag plockar, fixar och trixar innan jag kastar mig på soffan. Känns som det kommer bli en tidig nattning av mig själv, flodhästgäspar heela tiden.

Så.

Jordens mest tradiga blogginlägg är numera klart.

Tjipp tjopp – jag önskar trycka i mig en massa chokladplopp.

7 comments

    1. Hehe.. jo. De flesta droppar in runt 09 och sitter sen kvar längre på kvällen… Jag föredrar tidig hemgång jag.
      Men visst. Gött att kunna flexa såklart.

      Tack! Du ska se mina julklappsrim 🙂

      1. När jag stämplar in strax efter 8 är jag ständigt sist (om man du bortser från stekaren, singelpojken, som sömndrucket vaggar in mellan 9-10 !) där den först komna har strax efter 6 som ankomsttid…*helt galet/n*

Kommentera

