Välkommen Juli

Ny månad, nya äventyr och semester väntar runt hörnet. Fem underbara veckor tillsammans med alla mina kärlekar och jag längtar galet mycket.

Första stoppet blir hufvudstaden där vi ska gå på bröllop. Bästisen Saris och hennes Tysk ska i en liten underbar kyrka, percis vid vattnet, säga Ja till varandra och jag har fått äran att vara tärna. Tal är skrivet, klänningen hänger och väntar och jag måste ladda med vattenfast mascara och tusentals näsdukar för tårarna kommer rinna kan jag lova. Kommer bli en minnesvärd dag!

 

12035269-aBZw1

 

Efter det styr vi våra näsor ner till smultronstället nummer ett; Öland. Där ska vi vara en vecka och bara njuta av hav, sol (förhoppningsvis) och skratt. Och varandra. Våra Huliganer älskar att vara där, bada vid bryggan, gå kvällspromenader på Alvaret och springa runt och bara få vara. Och vi, som ska föreställa vuxna, blir lika glada som dom att hänga på finaste stället i världen.

 

20120829-194938.jpg

 

Sen blir det tre veckor i det underbara platta landskapet där jag trivs allra bäst. Där harmoni är nyckelordet och där jag finner styrka, trygghet och kraft. Och en hel massa kärlek.

 

 

Till dig, min Varma Famn

 

Fyra dagar kvar. Sen jädrar är det semester! Wiihoo vad jag längtar!

4 comments

Kommentera

