Ett litet livstecken.

Jag är så jädra tokkär!
Ja det liksom bara spritter i kroppen när jag tänker på det! Han gör mig så glad, varm och alldeles lycklig bara genom att vara sig själv. Jag får fortfarande fjärilspirr i magen när han ser på mig & hela min kropp vibrerar och själen glittrar av den härligaste kärleksupphetsning när hans fingrar rör vid mig.

Han är verkligen det finaste som finns och det spelar ingen roll att han nu befinner sig utomlands, att jag befinner mig  i en dyster period med massa mardrömmar, fula finnar, tio kilos övervikt och att just i detta nu sitter och fryser satan på jobbet.

Nej. Han är livet och jag muhälskar honom så innerligt, otroligt megamycket!

Min älskade Varma Famn.

5 comments

Kommentera

