Magisk kväll. Minst sagt.

Tusentals tjejer som klappar händerna, gör vågen och gallskriker.

Javisst, hela Globen var full av förväntansfulla tjejer och killar (vi såg 1 iallafall) som väntade på att Justin Bieber skulle kliva in på scenen. Mina Blommor såg lyriska ut mest hela tiden och gallskrek de också när nedräkningen startade på 10 minuter och hela tiden tickade neråt. Och när Mr Himself äntligen visade sig slog min Stora Vackra sina händer mot munnen, blev tyst och stora tårar rullade längs hennes rundade kinder. Hela hennes kropp darrade. Då kunde inte jag heller hålla tillbaka tårarna längre utan grät jag med. Av kärlek och glädje att få möjligheten att uppleva detta tillsammans med mina älskade döttrar… Helt underbart.

Sen följde två timmar lång, helt fantastisk show. Vi dansade, skrattade, sjöng med och fotade som bara attans.

När vi sedan vid midnatt la oss, leendes med öron som tjöt och med minnen för livet hör jag ” Detta hade vi aldrig fått uppleva om vi inte haft världens bästa mamma, tack” .. ja då föll tårarna igen.

Tack JB.

6 comments

    1. Trés agréable var det! Och jag måste säga att Lille Pågen Bieber var mycket underhållande & det var show för hela slanten 🙂

      Min kärlek för Blommorna är obeskrivbar & jag blir fortfarande rörd när jag tänker på deras reaktion .. ❤

Kommentera

