En liten tjuv.

Jag har nada inspiration kvar eller egna ord att printa. Så jag gör det lätt för mig och snor helt enkelt en lista. Så.

 

Hur har din dag varit?
Seg as hell. Somnar nästan här på min sneda kontorsstol

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Johanna.

Vad gör du när ingen annan ser?
Fuldansar och petar näsan. Men inte samtidigt.

Vad beställer du på krogen?
Helst en öl.  Kanske Staropramen, Heineken eller en stor stark. När jag fått tillräckligt av den drycken kan jag ta en xider.
Men ett glas kall rosé på en uteservering på Söder är ju aldrig fel det heller.

Vilken är din största skräck?
Att förlora någon jag älskar.

 

Hur gör man för att ragga på dig?
Just nu har ingen någon ”challe”. I’m taken.

Vad har du funderat över på sistone?
Oj. På massor! Jag är en grubblerska utav dess like..

Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Hm. Förmodligen när min miniblomma ställde sig i dörröppningen med ryggen mot mig, vickade på stjärten och sjöng en fissång samtidigt som hon släpper tre! brakare på raken. Haha!

Vem är den mest kända människa du talat med?
Haha, Kicken tror jag!

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
”Tjofräs”

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Eeeh, johudu! Ni som hängt med ett tag vet ju att Varma Famnen är en mästare på detdära med komplimanger! Haha!

Tex: ”Min älskling, du är den finaste som finns! Du är den som jag vill tillbringa resten av mitt liv med, du är den som är så svår att hitta, Älskling du är min måsskit i dimman och jag är så jävla glad att du träffade just mig!!!”

 

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
One piece. Japp. Skulle rocka den fett! Haha, nä. Vet ej.

Har du någon gång slagit någon?
Ja, min lillebror när han var liten. Han var så jädra söt när han var ledsen. *asg*

Vad ser du fram emot just nu?
Att få krypa in i den tryggaste famnen i morgon och bara få andas in hans doft.

 

Hej & tack – gnägg och kvack.

 

2 comments

Kommentera

