Positiva besked (titta, jag kan skriva bra saker också)

Jojo. Har sagt det förr och säger det igen; Han är grym han dendära min älskade Varma Famn.

Ringde honom tidigare imorse, lite sådär bara för att höra hans röst, och då berättade han glatt att hade han fixat hyrbil via sitt arbete så han kör upp till mig i eftermiddag. WIIHOOO!! Jag dog av glädje där på perrongen. (nej såklart att jag inte gjorde men det var nära att jag jublade högt. Jättehögt.)

Sen att jag dyker upp på jobbet med fånigaste leendet och ögonlocken svarta av mascara, som jag glömt ta bort, gör absolut ingenting. Nope. Jösses. Han kommer ju idag och 16 dagars ledighet tillsammans väntar.

I am happy, oh so happy!!

 

day-happy-love-my-day-quote-Favim.com-216563

 

8 comments

Kommentera

