Mina Älskade Blommor

Lämnade mina små vackra på skolan imorse. Deras kinder röda av kylan och små små snöflingor som fastnat i håret. Även om de ler så kan jag se i deras ögon att de tycker det är lika jobbigt som jag att säga hejdå.

Det gör ont satan dessa morgnar när vi vet att vi inte ses på en vecka. Jag hatar verkligen att vara ifrån dom. Skulle lätt kunna gråta hela tiden, men det gör jag såklart inte. Jo, jag bryter ihop då och då, men brukar då försöka fokusera på allt det som gör mig glad igen.

Som att de finns, deras skratt och att de är det finaste jag någonsin skapat och deras kärlek är det härligaste, renaste mest underbara man kan uppleva.

Jag älskar mina Blommor så mycket att det gör ont. Finner inga ord att beskriva vad de betyder för mig.
Min högsta önskan är att de skulle vara hos mig full tid, alltid.
Föralltid.

6 comments

Kommentera

