Your arms feel like home.

Hoppade på tåget vid lunch. Köpte lite mat på bistron. Satt och kikade lite på olika Play-sidor och bara längtade.
Längtade till jag kom fram till den finaste.

Det har liksom inte ändrat sig på tre år. Han är den finaste och jag har idag, precis som då, lika mycket längt och fjärilar i magen, när vi ska ses.

Hoppar av tåget efter fyra timmar cirka och ögonen går som pingpongbollar över perrongen. Där! Där är han! Åååh! Lika fin som alltid. Kramas, kryper närmre, hjärtat bankar snabbare. Drar in hans trygga doft och bara är. Pussar finaste munnen, suckar, viskar fina ord och går hand i hand mot bilen.

Att någon är så fullständigt rätt är så otroligt svårt att ta in. Att jag skulle få uppleva detta är otroligt. Men jag njuter. Som jag njuter. Varenda sekund ska ni veta. Varenda sekund.

Vi är varandras universala pusselbitar som alltid har det bästast när vi är nära. Nu ska vi bara fokusera på att alla våra andra livspusselbitar ska hamna på plats. Att karma kommer hjälpa oss, bita de som förtjänar det i röven, så vi kan få det liv vi drömmer om. Det minsta misstag från vår sida kan få våra framtidsplaner att gå i kras.
Men vi ger inte upp. Aldrig.

En dag kommer våra drömmar bli besannade. Och jäklar vad vi längtar till den dagen. Dagen då vi kan dela samma vardag, dela alla räkningar & lån. Somna och vakna bredvid varandra och tillsammans tampas med våra små huliganers morgontrötta humör. Fyttifanken vad vi längtar.

4 comments

    1. Haha, finns inga dumma frågor.. Nej. Han är enbart min 😉 Men vi bor 60 mil från varandra och ses varannan helg, och förlänger dom så ofta vi kan. Har barn båda på varsit håll och kämpar för en framtid tillsammans. Helst med enbart ett par centimeters avstånd 😛

  1. Så underbart! Jag får ståpäls på armarna när jag läser… Hoppas så att ni lyckas få ihopét snart!! (såklart ni kommer att lyckas!)
    nu är det faktiskt på tiden att vi här också får träffa vf snart. Brorsan din tyckte vi skall joina up i Barcelona när de skall (?) spela där 😉

    Kramiz o pöss!

    1. *s* Barca låter ju fantastiskt bra! 😀

      Självklart ska vi ses snart snäckan! Vi får hålla tummarna att skiten jag är i nu ordnar sig så våra drömmar besannas.
      Då blir det mysgrillkväll på Solsidan 😛

      Hugs & kisses!

Kommentera

