Tre töser ..

.. som härjar, jag arbetar och min älskling får sköta allt på hemmaplan. Och han gör det utomordentligt. Betyg MVG.

Det är fan inte lätt att ”ta hand om andras ungar”, men mina Blommor älskar Vf, och de känner sig aom storsystrar till Vf’s lilla rådjursöga, och hon diggar dom, så ja, det flyter på alldeles fantastiskt bra detta höstlov.

Och jag sitter där på jobbet och längtar hem. Längtar efter alla mina 4 kärlekar. 3 tjejer och 1 kille som sätter guldkant på min tillvaro.

Och morgondagens agenda innehåller badhus och mysmys och jag längtar. Längtar till den dan då jag får tillbringa vareviga dag tillsammans med denna underbara skara.

Min finfina fantastiskt fina och underbara älskvärda ihopsatta familj.

4 comments

Kommentera

