Min Stora Dag

Ikväll har jag och Stora Vackra fått äran att följa med Saris och hennes dotter till Cirkus här i hufvudstaden och kolla på Min Stora Dag. Det blir en stjärnspäckad kväll med Danny Saucedo, Jill Johnson, Eric Saade, Moa Lignell, David Lindgren, Linnéa Henriksson, Amy Diamond, en hemlig gäst samt fantastiska dansnummer av dansarna på BASE23.

Stora Vackra vet ej ännu om att det är detta som väntar henne. Jag sa bara lite sådär i förbifarten imorse att vi kanske skulle hitta på nåt.
Det är ju pappa-vecka from idag och jag var såklart tvungen att kolla med x:et att det var okej. Liten blev ju avis och nyfiken och undrade varför hon inte kunde följa med, men köpte min förklaring att ibland måste man få göra saker ensam med mamma, och att nästa gång var det hennes tur. Att storasyster faktiskt snart är 10 och iochmed det får göra liiiite andra saker än en lillasyster på 8.

Det kommer bli fantabulöst underbart att se hennes ögon glittra och hennes lilla mun le och skratta när hon får veta vad det är som väntar … Jag tror min älskade Blomma kommer få en helt magisk kväll, och vi kommer säkert ligga leendes näsa mot näsa när vi bäddat ner oss och bubblar lite om kvällens show innan vi somnar.

Detta kommer vara Hennes Stora Dag, som hon kommer leva på länge. Min fina Smultronpuss.

4 comments

  1. Vilken härlig överraskning!! Vad glad hon kommer bli. Önskar att jag hittade på nåt med min skitunge (ja idag är hon det!!!) men det får vara till hon blir snäll(are) 😉

    1. Åh hon blev sååå glad min fina lilla Blomma! Tyckte verkligen om att han lite ensamtid med mamsen 🙂

      Haha, håller tummar och tår för snäll (are) (skit) unge! 😛

Kommentera

