Sugen. Men på vad?!

Varma Famnen överraskade verkligen mig häromdagen via sms. Som fick mina tankar att gå igång och spinna som aldrig förr.
Han har precis avslutat sin helsleeve (helt fantastisk) men är redan sugen på att göra mer. Inget mig emot. Jag har alltid sagt att min drömkille är en rakad, tatuerad kille med ett hjärta av guld. Och som ni vet så har ju den önskan blivit uppfylld.

Han fnular mycket på vad han ska göra och vi brukar googla bilder och på så sätt få inspiration.
Jag har ju själv två tatueringar än så länge men är även jag sugen satan på fler. Så kom då hans sms med uppmaning att nu får jag banne mig bestämma vad jag vill göra för han har nämligen bokat tid till mig!

Yikes! Fick handsvett och kände hjärtat slå lite extra. Jag är en liten fegis och vet inte ”hur långt” jag vågar gå..? Men har mina aningar såklart. Men ska jag fylla ut mina stjärnor i nacken, eller ska jag hoppa på en tredje nånheltannanstans?

Ja den 10 november måste jag bestämt mig för då ska LillaJag lägga mig under nålen igen!
Wiihoooo!

9 comments

  1. Ohhhh, så spännande.

    Själv har jag tagit bort tatueringar med laser (svar nej inget killnamn) men kan ibland ändå känna suget…

    Kolla på det där InkMaster Sverige… där lär du få lite idéer! 🙂

Kommentera

