Galenpanna.

Lånade Saris bil för att åka till det jättestora blågula varuhuset för att bunkra upp med värmeljus.

Väl där suckade jag över att de redan håller på att göra iordning ett stort torg av julsaker. I oktober bah!
Men någonstans där i röran, med favoritlåten på högsta volym i hörlurarna fick jag lite julfeeling. Crazy jag vet!

Så när jag står i köket efter min lilla shoppingrunda och packar upp en sisådär 500 värmeljus, pelarljus och doftljus, kan jag inte annat än att skaka på huvudet åt mig själv. Inte bara för att jag är tokig när det gäller ljus utan för att 4 rullar julklappspapper med silvermönster och matchande etiketter har fått följa med mig hem.

Liksomherregud! Har väl aldrig hänt tidigare att jag haft en sånhär framförhållning.
Men håll med, ganska bra ändå väl att vara väl förberedd?

Ho ho ho!

7 comments

  1. Men det är bra, för det finaste pappret tar ju alltid slut så himla tidigt! Tänker varje år att jag ska vara ute i god tid och lägga vantarna på det finaste julpappret, men sen står jag ändå där och rotar bland fult papper med fula tomtar på dagen innan julafton. Oförbätterlig!

Kommentera

