4

Så många är dom. Mina syskon. Mina bröder. Ensam liten gumma i gubbskaran är jag. Eller ja. De är ju inga gubbar egentligen och inte heller är jag en gumma (även fast jag kan känna mig som en ibland)

Min storebror har alltid varit min idol. Rockstjärnan som gått sin egna väg. Som alltid varit beskyddande och skulle minsann se till att jag inte gjorde några dumheter samtidigt som han nog gjorde dom alla. Vi hörs inte så ofta, han har familj och han har musiken som tar honom över land och hav. Men när vi ses känns det bra och jag älskar honom innerligt.

Lillebror. Fina lillebror som på senaste året gjort en hejdundrande comeback i mitt liv, gör mig så lycklig och stolt. Han har haft det kämpigt men är på banan igen. Hans personlighet och humor är unika och jag tror han lämnar spår av kärlek hos alla han träffar. Vi kan prata om allt och skrattar ofta tillsammans. Min älskade solstråle.

Sen finns det två små kottar som blev födda i pappas andra äktenskap. Limpan och Ante. Två nästan tonårskillar som jag inte kan säga jag känner så jätteväl. Tyvärr. Limpan och jag har smskontakt och jag hjälper honom gärna med musik/film-tips och jag blir varm av glädje när han vänder sig till mig med tjejproblem. Nä, inte för att det är kul med problem, men för jag känner en sorts ära att han önskar få storasysters åsikter.

Vi sågs alla helgen som passerade och satan i gatan vad jag önskar vi bodde närmre varandra för fasen vad jag behöver dom i mitt liv.

4 comments

  1. Åh kärlek! Fina du! 🙂 Syskon är allt bra att ha! Och som jag velat ha en storebror.. Själv är jag äldst av fem varav två har jag aldrig träffat. Det du! 😉
    Kram på dig finis!

Kommentera

