Dumma mardrömmar.

Strax efter 01 vaknade jag av fotsteg i hallen. Ganska snabbt därefter kröp min mini-Blomma ner till mig under täcket. Rädd. Skakig. Kröp tätt tätt intill. Mardrömmar.

Hon kunde absolut inte somna om och jag själv fick anstränga mig för att inte somna. Klappade det lilla, varma huvudet, nynnade små visor, viskade i hennes öra att det bara var en dröm och att mamma är vaken tills du somnar.

Det måste varit en mardröm hemskare än hemskast för min lilla älskade slappnade inte av i kroppen och slöt inte sina ögon förrän runt halv fyra och därefter kunde jag också slumra in.

Att vi försov oss i morse är inte konstigt. Inte heller att jag känner mig zombieaptrött.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

 

 

2 comments

Kommentera

