My dreams will come true.

Efter att ha städat bort nästan all ilska igår kväll satte jag mig ner i soffan med en xider. Pustade ut. Vf ringde och vi hade, som alltid, ett långt och härligt samtal med många skratt. Kände där och då att nej, jag ska inte låta mig dras ner i nåt stort, svart, otryggt hål igen. Jag ska försöka vara stark och stå upp för vad jag tycker, tänker och vad jag vill.

Jag vill det bästa för mig och mina Blommor. Såklart. Och om jag så ska behöva kämpa med näbbar och klor i några år till, så fine. Det är så värt det. Jag tänker aldrig ge upp mina drömmar. Aldrig.

När jag sen låg nerbäddad, efter sagt godnatt till mitt hjärta, kände jag leendet sprida sig. Jag måste fixa detta. Jag kommer att fixa detta. Somnade gott med positiva tankar som luddade omkring i kroppen.

I morse när jag vaknade fanns leendet där igen, och jösses vad skönt det känns. Att starta helgen med en känsla av tro, hopp och kärlek känns ju bara skitbäst!

Och den känslan tänker jag hålla fast så länge jag kan.

 

 

 

 

 

8 comments

  1. Åh kärlek! Det är bra att du har den därena Varma famnen att tanka upp dig hos ❤

    Och angående ditt dolda inlägg som jag icke läst 😉 så säger jag.. Man ska vara klumpig ibland! Shit happens och allt löser sig 🙂

    Andas andas andas fina du!

Kommentera

