Besiktningsdax

Då jag känt mig hängig och trött som få ganska länge nu gick jag till vårdcentralen och berättade som det är. Att jag inte känner igen mig själv, vill sova hela tiden etc etc.

Just på denna vårdcentralen arbetar nog världens bästa vårdcentralsgubbdoktor jag stött på. Han lyssnade, frågade massor och tyckte absolut att vi skulle kolla alla värden man nu kan kolla.

Så ja. Strax ska jag knalla iväg och lämna blodprover. Förstår inte allt, men hoppas testsvaren på onsdag kanske kan ge mig lite svar ..

3 comments

Kommentera

