Komplimanger Del 4

Ni som läst här i min vrå ett tag vet ju att Varma Famnens komplimanger inte är som alla andras. Nej, han har ett speciellt sätt att bedyra sin kärlek till mig, och eftersom vi är stöpta i samma skit så blir jag alltid alldeles varm i hela kroppen och bara myser av hans kärleksförklaringar.

Detta är några nya väl valda ord från honom till mig:

”Min älskling, du är den finaste som finns! Du är den som jag vill tillbringa resten av mitt liv med, du är den som är så svår att hitta, Älskling du är min måsskit i dimman och jag är så jävla glad att du träffade just mig!!!”

Kan man annat än att älska honom vansinnigt mycket?

4 comments

Kommentera

