Sjuk inombords.

Helt ärligt så tror jag min enorma trötthet, min brist på energi beror på längtan.
Längtan efter det liv jag önskar få inom snar framtid. Det liv jag drömmer om varje dag. Ett liv tillsammans med min älskade Varma Famn & våra underbara flickor.

Och om kroppen då behöver sjukskrivas ett par dagar för att ta igen sömn och samla ihop alla tankar så ja, det får vara värt det.

För det som ligger framför mina fötter är tokvärt det och jag tänker försöka och kämpa för att få det liv vi förtjänar.

Ett liv tillsammans. Varje dag. Alltid. Föralltid. Och några dagar till.

4 comments

Kommentera

