Dag 21

Update:

Har totalt gått ner 3,1 kg i vikt på 20 dagar. Har därmed nått mitt delmål och skulle jag gå ner 1,5 de sista tio dagarna är jag mer än nöjd.

Känner att det hänt mycket med kroppen, det har liksom omfördelats & jag känner mig starkare. I centimetrar är det stor skillnad i midja, över mage, ben & armar.

Jag tycker helt enkelt om mig själv mer idag än för 21 dagar sen & det är det som räknas.

Bara att pumpa på maj ut, sen tänker jag minska något med träningen ( och inte köra varje dag som nu ) men fortsätta äta som jag äter nu. Trivs med det och själ och mage mår toppen!

Keep up the good work girl! *peppar mig själv* 🙂

 

 

 

Hihi.

2 comments

Kommentera

