Dag 18

Jag lever och jag kör på med mitt FF:ande. Det är nu dag 18 av 30 och jag känner att tänket som jag fått in dessa arton dagarna är något jag kommer bära med mig framöver också. Mår bra och känner mig piggare och mucho lättare på nåt vis. Ger mig hela tiden små utmaningar att motstå och gårdagen var verkligen tuff. But I did it! Heja mig!

Varma Famnen och hans lilla är hos mig och mina Blommor och naturligtvis skulla vi ”fredagsmysa” lite, vilket innebar smågodis (som doftar helt underbart) och ostbollar (som doftar mindre underbart men är såå fantastiskt goda). Allt stod framme på bordet, lockade och såg väldigt frestande ut. Men LillaJag sippade på mitt citronvatten och när det blev extra sug i magen fixade jag ordning jordgubbar/kiwi med vaniljfluff. Blir bara starkare av att utsätta mig för lite frestelser ibland faktiskt. Kanske jag diggar det där med självplågeri, haha!?

Idag blir det träningspass nummer 18 och jag längtar! Så kul att promenera en liten bit på lunchen för att slinka in på gymmet och bara tokköra!Svettas som en galning för att må bäst efteråt. Me like!

Ett å två kämpa på allihopa – nu är maj månad på väg mot slutet men det är baske mig inte jag. Jag har precis startat.

2 comments

  1. Jäklar så bra du kämpar på. Man behöver mentalt förbereda sig, och även fixa och planera då brukar det gå vägen.

    Ska bli spännande att se resultatet sen 🙂

    Kör hårt!!

    1. Ja här kämpas det på.. Är jäkligt tuff mot mig själv när jag väl bestämt mig.
      Och jag gillar att känna och se resultaten på både kropp & själ 🙂

      Thanks!

Kommentera

