Dag 10

Damn! Dumma telefon har inte snoozat och jag vaknar av mig själv en timme senare än vad jag ställt alarmet på. Bara att hoppa upp, slänga ner mina ägg i väskan och … Nej. Inte springa iväg utan att först mäta och väga mig såklart! Har ju längtat efter dag 10 och få se vad som skett med min lilla hydda.

Så här kommer mina resultat:

 

  • Vikt:  -1,6
  • Rumpa: -2
  • Midja: -3,5
  • Lår: -0,5
  • Öv.arm: -2
  • Byst: -3
  • Mage ovan navel: -3
  • Mage und navel: -1

 

Inte illa pinkat efter 10 dagar väl?

 

 

8 comments

    1. Klart att det alltid är skoj med minus på vågen, men det är absolut inte det jag strävar efter. Jag vill bli stark. Och fit. Och glad.
      Och komma i mina favoritjeans.

      Det är mitt mission.

      🙂

Kommentera

