Dag 7

G’damn vad mitt humör går upp och ner. Fler som känner så? Försöker njuta så mycket jag kan när det ligger på topp, hihi.

Annars tycker jag första veckan gått bra. Maten fungerar, jag äter var tredje timme och dricker mycket vatten. Jag är inte den som väger allt eller räknar kalorier på allt jag stoppar i mig, men jag vet ju på ett ungefär hur mycket jag ska ta och jag tycker det fungerar kanon. ( har ju tjuvvägt & mätt mig, och det händer saker! )

Träningen har jag genomfört varje dag. Både cardio och styrkeprogrammet man få via FF. Är imponerad av mig själv att jag faktiskt fixade träningen hemma även i helgen. Har förut inte varit den bästa på att komma igång och börjat göra en massa övningar i vardagsrummet, men nu har jag ju liksom gett mig fasiken på att köra dessa 30 dagar och banne mig om jag inte ska fixa det! Pepp pepp pepp!

Tycker träningen är skitskoj och naturligtvis känner jag mig mer trött när jag får köra på gymmet, men ni ska veta att svetten rann av mig även under hemmaträningen.

Jag har dagligen träningsvärk men jag mår bra! Känner mig lättare och längtar hela tiden till nästa träningspass.

3 weeks to go! C’mon!!

10 comments

  1. Åh tack 🙂 jag kör faktiskt bara FF, ska springa Gbg varvet på lördag så efter det slänger jag nog in en extra cardio mellan cirkel 2 och 3 🙂 hur går det för dig?

Kommentera

