Dag 3

Gårdagens lunchträning känns verkligen idag kan jag säga. I muskler jag inte känt av på länge, me like!

Däremot gjorde magen lite uppror, kändes bubblig på nåt vis. Kanske inte så konstigt då jag inte är van att äta så mycket och kanske ska jag se upp med svullen mage och kanske testa på mer laktosfria produkter….?

Känner mig lättare idag, mer glad och det är ju ett stort GILLA på det. Det blir lunchträning idag också och jag längtar! Sju dagar kvar till ett litet pitstop där vi ska mäta och väga oss och det ska bli superintressant att se vad som hänt, om det hänt nåt.

LillaJag känner mig på G! Och den känslan tänker jag hålla fast vid.

 

 

2 comments

Kommentera

