Dag 2

Gårdagen startades med brunch då både jag och mina Blommor sov länge. Vi var sen ute hela dagen och njöt av vårsolen men jag åt både mellis, middag & mellis helt enligt FF’s recept.

Tyvärr låg deras sida nere största delen av dagen så kom inte in och kunde kika genom träningsprogrammet. Tänkte jag gör väl det bästa av situationen ..  men nu är det ju så att jag har sådan tur att fina Wille finns och kommer med peppande ord & lösning på mitt träningsproblem. Så det var bara att hoppa i träningskläderna och tuta och köra. Kändes mucho bra efteråt kan jag säga, tack Wille!

Idag är det dag två av trettio och jag vaknade väl inte på det bästa humöret tyvärr. Vet att det kommer gå bättre med tiden men har svårt att få i mig frukosten. Lunch och mellis är nerpackat och träning blir det innan lunch. Trots uteblivet glatt humör känns det bra att vara på g igen!

Det som stör är att det känns som  ”allt” sker på en och samma gång. Orosmoln hopar sig och jag försöker skingra dom så mycket jag kan. Men just nu traggas ekonomi, vikt, avstånd och mat i tankeverksamheten och jag hoppas verkligen att jag kan få känna lite mer harmoni snart.

Allting Ordnar Sig.

 

4 comments

  1. Jag är övertygad om att du fixar detta galant, och att allt omkring dig kommer att lösa sig på bästa tänkbara sätt! Skickar upp lite pepp-kramar! =)

Kommentera

