Imorgon ..

.. startar jag en ny tid i mitt liv. Och helt ärligt ska jag erkänna att jag just nu letar djupt efter min motivation. Men så är det alltid då jag vinkat av min älskling och vet att vi inte ses på länge. Då faller jag ner i ett mörker som tar ett par dagar att kliva upp från.

Jag läser inne på Ansiktsboken om alla som nu kört sina 30 dagar med FF, hur bra de mår och ser vilka fina resultat de fått. Jag försöker peppa mig själv genom att anteckna kostprogram och göra inköpslistor. Här ska det planeras så det blir enklare att komma igång.

För imorgon smäller det gott folk. Denna deppiga knubbsäl ska ta tag i sitt liv och jag ser verkligen fram emot att den sista maj skriva om mina resultat, kanske till och med kanske lägga ut ett foto på någon muskel.

Jag tar gärna emot hejjarrop via kommentarer eller mail!

Nu kör vi!

2 comments

  1. Det är klart det är jobbigt att skiljas med tänk positivt, nästa gång ni träffas så är du i ditt livs form. För jag vet att du kommer lyckas med FF nått annat alternativ finns inte. Tänker på er när jag laddar om för en ny månad med tight kost och hård träning 🙂

    Fatta hur snygga vi kommer vara när vi träffas i sommar, hela Skåne kommer stå still och bara undra vad fan som hänt 🙂

    Kram W

    ps hälsa till din bättre hälft

    1. Tack för peppande & värmande ord! Så sant. Klart jag kommer fixa detta, finns ju inget annat alternativ!

      Haha, underbart! Ser fram emot att chocka folket & ser fram emot att ses!

      Lovar att hälsa, och det får du också göra 🙂

      Kram.

Kommentera

