6 dagar kvar

LillaJag snurrar runt på olika träningsbloggar och låter mig motiveras och inspireras. Önskar och hoppas jag också kommer fastna i träningsträsket igen, för fyttifanken vad det är skönt att vara där. Som balsam för både kropp och själ.

Inne hos Nicole som jag besöker dagligen finner jag massor inspiration i både text och bildform. Hennes fantastiska frukosttips blandas med foton på hennes väg fram mot en starkare kropp och jisses vilka resultat hon fått. Du är grym Nicole och jag är så glad att jag får ha dig som bollplank!

Jag mår redan bättre i kropp och knopp av bara vetskapen att jag bestämt mig. Och det bästa är att min älskade också har peppats av allt FF-snack och kommer haka på mig så mycket han kan. Det känns så otroligt bra att vi är två som kämpar mot samma mål.

Att nå juni som en starkare person med viljan och visionen att fortsätta framtiden med att äta och träna rätt.

 

Stop waiting for things to happen – Go out and make them happen.

 

2 comments

Kommentera

