Sjukt taggad.

FF. Det är det som cirkulerar mest i tankarna som ni kanske förstår. Vill att det blir 1 maj NU. (Eller nja. I ärlighetens namn längtar jag faktiskt mest till på fredag, för då kommer äntligen Vf och pussar på mig hela helgen.)

Jag har tränat förut, yes. Och jag har tokkört en bra kost, yes. Men jag har aldrig gett mig en chans att bevisa för mig själv hur mycket jag kan förändra mitt tänkande, mitt leverne eller se vad jag kan göra med min kropp på 30 dagar. Nu ska jag det. Och det ska bli så otroligt roligt att få skriva här hur jag känner, tänker, tycker och tror. Ni får gärna fråga om det är nåt ni undrar över så ska jag försöka svara.

På fredag får jag kost & träningsschema så i helgen lär det bli storshopping så jag kan planera och lägga upp hur, vad och när jag ska äta.

Här får ni ett litet recept jag testat, som är supersmarrigt! Och ni kan tro det kommer fler, vänta bara ..

 

 

10 comments

        1. Vet inte riktigt hur de ställer sig till mat förutom att proteiner är a & o, såklart! Och att äta regelbundet, var 3:dje timme.. Så bara att pressa in så mycket kvarg & keso man kan i kylen, hihi!

  1. Heja dig gumman 🙂 Blir typ helt apglad av att läsa det här inlägget och jag kommer finnas med dig på vägen, det vet du! Tror fan jag måste testa dom där FF-plättarna jag med 😉 FF har verkligen utvecklats på den fronten sen jag var med, mycket nu när dom har Kock-Stefan som i november var med i FF som deltagare, samtidigt som jag.

Kommentera

