Har inte bestämt mig …

… riktigt hur jag ska göra med bloggen & FF. Ska jag fortsätta skriva här, anonymt om hur allt går. Eller kanske starta en ny blogg där jag skriver allt om min resa till en starkare kropp.

För skriva om det måste jag. Det kommer trigga mig och det är alltid skönt att få skriva av sig, good or bad. Liksom.

Ska fundera på detta ett tag ..

 

UPDATE: Jag kommer fortsätta skriva här. Detta är ju min lilla ventilationsvrå och handlar om mig & mitt liv så yes. Beslutet är klubbat & klart!

2 comments

    1. Hihi! Jag hittade sidan via bloggar.. Jag har följt flera som skriver om FF och kommer naturligtvis länka till dessa bloggarna senare. FF finns även på Fejjan serru, där man får tips, coaching mm.

      Tror på konceptet & är galet taggad! Ge mig 1maj NU!! 🙂

Kommentera

