Crap

Från att innan idag känna ren och skär lycka över att jag ska spendera helgen ihoptrasslad med min älskling, till att känna att jag bara vill krypa ihop till en liten liten hög och gömma mig där det är alldeles svart och hoppas ingen hittar mig, gick fort. Vill just nu bara gråta. Helst i den tryggaste famn som finns. Men det går ju inte, så istället får jag sätta på mig en mask, ett skal, härda ut, vara glad och tuff – för att när jag kommit hem, bryta ihop och torka mina egna tårar med baksidan av min hand.

Det tog ett samtal och cirka 2 minuter för att världen skulle bli fulare, jobbigare och helt oförståbar.

För jag förstår inte. Inte alls faktiskt. Och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla situationen.

10 comments

    1. Jag vet att jag skriver lite svävande, vet liksom inte hur personlig jag ska vara här i blogg-världen …

      Låt oss säga att det har med en familjemedlem att göra och att hans beteende snart leder till att han kommer förlora allt & alla ..

      Typ.

  1. Det går fortare än man tror. Fyra dagar kvar nu kära du.
    Och man är starkare än man tror.. Och du är nog starkare än starkast. Men även starka fina människor måste få falla och vara svaga ibland.. Du vet vart jag finns om du vill älta ❤
    Och även om vi inte träffats så har ger jag jävligt bra kramar. Och jag släpper inte för lite tårar det ska du veta. Och jag är inte så långt borta heller…

    Kram och kram och kram igen.

    1. Finaste Tussis!
      Dina ord värmer och ett leende sprider sig… Du ska veta att det känns så otroligt skönt att veta att du finns. Och att jag vet att du skulle säkert lyssna, kramas och kanske tom fälla en tår tillsammans med mig irl.

      Jag tycker om dig!
      Kraaam!

Kommentera

