Några sanningar om mig

Jag har alltid massa tända ljus varje kväll.

Min garderob är en enda big mess. Jag försöker hålla ordning, och det fungerar i några dagar tills nästa lass ren tvätt ska hängas in. 

Jag är nitisk när det gäller att rengöra handfat och gör detta lite överallt!

Jag är ytterst svag för ord och lyssnar alltid på texten, mer än melodin, när det gäller låtar.

Jag älskar att dansa och sjunga. Tyvärr kan jag inget av det.

Jag trivs i mitt hem men jag älskar att jag känner mig lika hemma hos mig som hos Vf.

Jag har svårt för att ljuga.

Jag kan somna nära, men inte sova en hel natt tätt intill någon då jag vill andas fritt. Men måste ha kroppskontakt med Vf, om det så är en hand, finger eller fot som nuddar varandra.

Jag har aldrig kunnat komma fram till vilken klädstil jag har utan klär mig alltid enbart efter humör och tillfälle.

Jag dras till färgen svart.

Jag är en sms-tjej, och tycker verkligen det är jobbigt att ringa eller svara på vissa samtal.

Jag älskar att titta på tv. Helst When I met your mother, Scrubs eller Vänner.

Jag har bra dagar, stressiga dagar, dåliga dagar och ledsna dagar.

Jag är lite av en smyg-schlager-älskare. 

Att sakna någon äter upp mig.

Jag vet att jag en dag kommer bli rik. Hur, var & när har jag dock ingen aning om.

Min familj är mitt allt.

 

Några frågor på detta?

12 comments

  1. Läskigt lika indeedo.
    Eller iallafall om man ser till det du skriver 🙂 Det jag skriver på min blogg är mest skit och galla men ändå.
    Jag instämmer med så väldigt mycket av det du säger och well. Jag tycker ju om dig!

    Men det vet du redan. Kramos i massor fina du!

  2. Men herregud vad lika vi är i många avseenden!

    Jag har alltid massa tända ljus varje kväll. – CHECK!
    Jag är nitisk när det gäller att rengöra handfat och gör detta lite överallt! – CHECK!
    Jag älskar att dansa och sjunga. Tyvärr kan jag inget av det. – TYP CHECK!
    Jag trivs i mitt hem men jag älskar att jag känner mig lika hemma hos mig som hos Vf. – CHECK!
    Jag har svårt för att ljuga. – CHECK!
    Jag kan somna nära, men inte sova en hel natt tätt intill någon då jag vill andas fritt. Men måste ha kroppskontakt med Vf, om det så är en hand, finger eller fot som nuddar varandra. – DOUBLE CHECK!
    Jag dras till färgen svart. – CHECK!
    Jag är en sms-tjej, och tycker verkligen det är jobbigt att ringa eller svara på vissa samtal. – CHECK!
    Jag har bra dagar, stressiga dagar, dåliga dagar och ledsna dagar. – CHECK!
    Min familj är mitt allt. – CHECK!

Kommentera

