Det gör ont

Axlarna skakade och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Försökte vaska av dom där vid handfatet mitt i natten i badrummet. Men de ville inte sluta rinna.
Jag kände hans armar omsluta mig. Han vände mig om och kramade mig hårt. Jag kände mig så liten, så sårbar.

Den kvällen var vår sista den helgen och vi visste båda två att morgondagen enbart hade ett jävla hejdå att erbjuda och det gjorde så ont. Ont ända in i benmärgen.

Jag verkligen hatar att säga hejdå, hatar att se den finaste stå där på perrongen, ge mig en slängkyss för att sen se honom bli mindre och mindre ..

Min kärlek till honom är gränslös, han är min stora kärlek och jag är galet förälskad i honom. Vill alltid vara honom nära och känna hans gränslösa kärlek gentemot mig.

Så är det så konstigt att mina tårar så ofta trillar ner på mina kinder för att sluta som droppar på min haka. Att jag ibland tycker livet är orättvist.

Varför kan inte vi få uppleva varenda dag tillsammans och slippa alla svarta dagar fyllda av onk och hejdå.

Det enda jag vill är att få visa honom varje dag hur mycket jag älskar honom. Alltid. Föralltid. Och några dagar till.

8 comments

    1. Du är fin!!

      Våra drömmar kommer gå i uppfyllelse, det känner jag i kropp & själ. Tills dess så är det bara att rida ut de värsta dagarna och fokusera på att man har träffat sin stora kärlek och njuta av det. 🙂

      Tusen biljoners kramar tillbaka!

Kommentera

